01 augusti 2007

1 augusti

Maryam!

Vad fina dina vattenmeloner var. Jag tänkte sätta honungsmelon, kärnor ligger på tork.
Jag hade en bigtime planteringssession häromdagen, två timmar ägnades åt att byta krukor och jord och sätta frön. Mina tillskott: aprikos och phys
alis. Jag väntar fortfarande på att min blodgrape och persika ska komma, mycket spännande. Passionsfrukten jag fick av dig på min födelsedag har kommit upp nu. Jag trodde jag planterade två, men det visade sig vara tre. De växer fort.


Jag funderar på att göra chokladdoppade apelsingrejer med apelsinerna från mitt apelsinträd, kom över nån dag vettja!




De av mina paprikor som kommit längst har
börjat få kart! Fyra kart redan och fem knoppar och blommor till. Mycket mycket spännande.



Men nu mot skärgården! vi ses!

/Anna

Inga kommentarer: